Posted by Renata On nedelja, oktober 04, 2015
En teden je že minil, odkar sem se vrnila, pa sem še vedno pod vtisi Euro Clay Carnivala 2015, ki sem se ga udeležila prejšnji vikend!

1 najboljše službeno potovanje, 4 dnevi druženja z ljubitelji polimerne mase, 6 delavnic in 6 vrhunskih učiteljic iz celega sveta, 65 udeležencev iz cele Evrope in celoten nepozaben in neprecenljiv paket izkušenj, trikov, malih skrivnosti velikih mojstric in en velik hvala organizatorkam iz Izdelovalnice malih umetnin.

Bilo je, z eno besedo, noro! Težko je opisati, kaj vse človek odnese od takega dogodka. Ne gre samo za izdelke in nove tehnike, gre za trike, ki se jih naučiš med delavnicami, male skrivnosti, ki jih izveš med pavzami in družabnimi večeri, debate o polimerni masi do onemoglosti (kajti tam vsi razumejo to obsesijo :) ). Skratka, nepozabno!

Da ne omenjam, da sem spoznala vrhunske učiteljice, umetnice, ki jih nadvse cenim! Ne le izjemne umetnice, ampak tudi izjemne ženske. Vsaka posebej mi bo ostala v čudovitem spominu in nadvse se veselim ponovnega snidenja :)

Gotovo je k fantastičnemu dogodku pripomoglo tudi dejstvo, da sem imela najbolj zabavno cimro Jasmino :) :)

In evo, da ne bom samo govorila, vam pokažem izdelke, ki sem jih dokončala na delavnicah ter fotografirala tako, da je vsaka slika zase tudi razglednica s kraja dogodka in sicer s Hotela Bor ob Jezeru Černjava v Preddvoru.

 Zapestnica z delavnice s Sylvie Peraud in jutranji razgled iz hotelske sobe.

Broška z delavnice z Bettino Welker in razgled na jezero Černjava

Broška z delavnice z Nikolino Otržan in atrij gradu, v katerem so potekale delavnice.

Obesek z delavnice z Renato Jakopin, v ozadju pa hotel Bor.

Prstan z delavnice z Donno Kato in razgled na okoliške hribe.

In še moj Pegasus z imenom Ruby Butt z delavnico s Christi Friesen, v ozadju pa že moj domač atelje.

Če me vprašate, katera delavnica mi je bila najljubša, vam bom rekla da čisto vse, od prve do zadnje. Če me vprašate, katera učiteljica me je najbolj navdušila, bom rekla, da ena bolj kot druga. Vsaka ima svoj stil, svoj način dela in svojo karizmo in v čast mi je, da sem se učila od vseh. 

In za konec še en kičast kolaž selfijev :D Ta osrednji je z Donno Kato, ustanoviteljico ECC-ja, ki je letos že osmič v Evropi, in verjetno najbolj karizmatično osebo, kar sem jih imela v svojem življenju priložnost spoznati, ter diplomo, ki sem jo dobila po končanem izobraževanju. Zgoraj levo Sylvie, mojstrico organskih oblik iz poli-mase, spodaj levo s Christi, brez dvoma najbolj zabavno učiteljico na svetu in spodaj desno z Jasmino, najboljšo cimro in so-poliustvarjalko :D


Domov sva se vrnili polnih rok novih izdelkov in polnih glav novega znanja in idej :)

In še vsi izdelki na kupu ter diploma s sprednje strani. Zadnja stran je polna posvetil in podpisov umetnic, brez katerih teh izdelkov ne bi bilo :)

Kot rečeno, je bil ECC letos v Evropi že osmič in prvič v Sloveniji. Drugo leto bo treba kupit letalsko karto in se po novo znanje in izkušnje odpeljati v drugo evropsko državo ;)

Bodite v cvetju,
Renata

1 komentar :

  1. Tale samorog je neverjeten! Sploh si ne znam raložit iz česa vse je narejen!

    OdgovoriIzbriši