Posted by Renata On sreda, februar 17, 2016
...ki se je za prst na debelo nabral na mojem blogu!
Zadnjič me je prijateljica na kavi dregnila, kaj se grem, da ni nobene nove objave :) In ko sva ugotovili, koliko je stara zadnja, sem se zgrozila. Pa saj ne more biti res! Pa je! Ja, čas tako hitro beži, da ga težko dohajam.

Kaj je novega od takrat?
Uf, kje začeti!
Mogoče v vzvratno, bo lažje :)
Ta teden je bil zelo deloven, ampak fantastičen! Vsakemu naročilu sem dodala darilce - par srčkastih uhančkov. Navsezadnje je bilo Valentinovo in jaz imam svoje stranke rada :) In jooj, kako me njihovi odzivi spravijo v dobro voljo. Nafilajo me z energijo, ki jo včasih res rabim. Moji delovniki so namreč precej posebni, neopredeljeni in povsem drugačni od delovnikov drugih ljudi. Moj delovnik ni dolg 8ur, včasih niti 12 ne, ampak precej več. Moje delo namreč ni zgolj ustvarjanje in mečkanje poligline, sem deklica za vse. Če je človek samozaposlen in sam svoj šef, to tako pač je. Organizacija dela (to mi dela največ težav, priznam), administracija, oblikovanje, izdelovanje, blagajniško delo, sem tudi fotografinja, skladiščnik in kurir hkrati, sem vodja razvojnega oddelka in na splošno pridna zaposlena, ki dokaj dobro prenaša svojo shizofreno šefico :) Če si 2v1 se moraš s tem pač naučiti živeti :)

No...kje sem ostala? Aja, pri mojih fenomenalnih strankah! Vsak feedback mi ogromno pomeni, tako rada preberem, da je paketek prispel, da je embalaža čudovita, da so uhančki že v ušesih...pogosto dobim tudi kako fotografijo mojega izdelka v uporabi...skratka to je tisto, zaradi česar se imam fino :)

Ravno prejšnji teden sem po pošti od gospoda, ki je za svojo izbranko pri meni naročil darilce, dobila eno veliko oblazinjeno kuverto. Gledam, kaj bi to bilo, mečkam zaprto kuverto, kot mi je to v navadi...ampak kaj bi to bilo? Odprem in notri TAVELIKA čokolada! in poleg listek s pripisom 'ena malenkost za posladek v zahvalo za prijaznost' :) Čokolade seveda ni več, je pa ostal list za spomin :)

Od druge stranke sem tudi ravno nekaj dni nazaj dobila kavico, tisto tadobro Escobar! Ker je na FB videla, da obožujem kavo :) In na Božičnem Artmarketu v atriju Pošte me je ena prijetna gospodična razveselila s taveliko Coffee To go, ker se ji je zdelo, da mi bo prišla prav (in kako je imela prav! :) )

Na Božičnem AML me je obiskal tudi DB, avtor bloga Easy-recepti.com! Končno sem ga spoznala! Blogger, ki ga spremljam že zeloo dolgo, občudujem njegove stvaritve, spretne roke pri izdelavi tort in fantastične fotografije! Sem šla prav poiskat tole objavo - ja, 2 leti in pol je, odkar sem po naključju našla njegov blog in pobirala svojo čeljust s tal, ko je tja padla zaradi tele dinozavrske torte! Kapo dol DB! Ekstra fino te je bilo spoznat :)

Božični Artmarket je bil na splošno fantastičen! 5 dni druženja z vrhunskimi slovenskimi ustvarjalci v slikovitem atriju Pošte na Čopovi, božično vzdušje, ki mu ni bilo para, in seveda najboljše stranke! Tiste, ki so tja prišle zaradi mene, vse, ki so me tam šele spoznale in vsi mimoidoči, ki so kar sijali od vse ustvarjalne energije v enem prostoru! Vam povem, če še niste obiskali Božičnega Artmarketa, dajte za drugo leto to v koledar kot nujno opravilo v decembru! Res se ga splača doživeti! Celo moj Pluto me je obiskal :)



Včasih se vprašam, ali je to naključje, da imam same prijetne, potrpežljive, simpatične in poštene stranke, ali je to sreča, ali je to res odsev mojega truda in dela na uspešni in prijetni komunikaciji. Karkoli že je, odlično je, da je tako :)

Dobro, dovolj pisanja in razmišljanja za en dan. Prilagam še nekaj fotografij, ker je pač objava s slikami bolj prijetna na oko.











Bodite v cvetju!
Renata

3 komentarji :

  1. Verjamem, da nimaš časa za blog, saj si verjetno pridna kot mravljica. Tudi mene je veselilo, da sva se končno srečala.

    p.s.
    Nisem pozabil na pošiljko, pride kmalu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooo hvala ti, se že veselim! Sem že dala v plan, da se poglobim v tvoje zadnje objave :)

      Izbriši
  2. Krasno. Lepo, da si spet objavila svoje čudovito ustvarjanje.
    lp

    OdgovoriIzbriši