Posted by Renata On petek, oktober 11, 2013
Tičino masa ali fondant je sladkorna masa za okraševanje tort. Po strukturi je podobna testu, morda plastelinu ali skoraj fimo masi. Verjetno sem se ravno zaradi te podobnosti odločila preizkusiti se še v tem. Poleg tega sem se nečakinji ponudila, da ji spečem torto za birmo, ki je seveda morala biti kaj bolj posebnega od navadne torte z jagodami in želejem, ki sem jo znala speči doslej.
In sem se lotila. Najprej raziskovanja po medmrežju in iskanja odgovorov na takšna vprašanja kot npr. pri kakšni temperaturi se ta masa najbolje obnaša, kako na debelo jo valjat in podobne osnove.

Po konkretnih pripravah na mojo prvo tičino torto sem se je pogumno lotila. Okrasje je bilo sicer preprosto, ampak torta je bila pa dvonadstropna, ha! 


Torta je brez težav preživela transport v gostilno, navdušila slavljenko in vse prisotne, na moje veliko zadovoljtvo pa je bilo rezanje prava poezija in tudi okusna je bila.

Spodnji, večji del torte je bil z okusom nutelle z bananami...


...zgornji, manjši del pa je bil sadni z jagodami,


Njami, zdaj bi kar prijal en takle kos, ane?

Renata ;)





0 komentarji :

Objavite komentar