Posted by Renata On četrtek, november 07, 2013
Polimerna glina oz. Fimo masa je še vedno moja prva ljubezen. Prekaša tičino in prekaša žajfe. Kako in kdaj sem se seznanila z njo (že v osnovni šoli) se niti približno ne spomnim več. Sem pa vesela, da sem se. Kako krasen, sproščujoč, navdihujoč in navdušujoč hobi bi mi manjkal danes, če Fimo mase ne bi poznala.


Polimerna glina je umetna masa, Fimo pa blagovna znamka. Poznamo še Cernit, Kato, Pardo in še mnoge. Preizkusila sem jih že kar nekaj, ampak Fimo ostaja pač Fimo, sinonim za polimerno glino. Za oblikovanje je ravno prav kompaktna, ko se speče je pa praktično neuničljiva. Moram enkrat poslikat mamin 3 leta star obesek, ki je še kot nov!

No, kot rečeno, se lahko polimerna glina uporablja za izdelavo česarkoli, večinoma nakita in dekorativnih izdelkov. Jaz imam pa najraje miniature, hrano :) Bolj kot je realistično in majhno, bolj mi je v veselje in izziv. In kako veš, kdaj ni več vse v redu s tabo? Ko greš v Zvezdo na tortico in namesto, da bi užival v okusu razmišljaš, kako bi to naredil v razmerju 1:10 :))

Že 3 dni samo gnetem, mešam, mažem, okrašujem in pečem mini Fimo tortice. In ker me je že tooooliko ljudi začudeno vprašalo, kako to naredim, sem postopek izdelave poslikala. Vse naredim na roke, kalupov ne uporabljam.

Najprej naredim bikvitne plošče in jih razrežem. Kot se spodobi, je eden navaden in eden s kakavom oz. čokolado.

Potem prvo plast biskvita premažem s kremo, ki jo zmešam iz plastelinaste in tekoče Fimo mase.  Zmešam, tako da izgleda kot pravi smetanov oz. čokoladni nadev.

Vsaka prava torta je dvakrat prerezana in nadevana, tudi moje miniaturne. In ja, nadevam jih z zobotrebcem.

Ko je torta nadevana, jo še okrasim. Odvisno - včasih kar s fimo smetano, čokoladno kremo, fimo tičino ali kaj podobnega.

In voila, tortice so nadevane in okrašene, samo še pol ure peke na 110 stopinj Celzija in to je to.

Preden jih obesim na obeske za ključe pa še malo fotosešna tortic vseh okusov. Kavna torta, nougat torta, jaffa torta, smetanova torta, ultra čokoladna torta, z lešniki in limono, z nutelo...in da makro koga ne zavede, še ključ za predstavo o velikosti :)

Renata :)

7 komentarjev :

  1. Izgleda, da sva midva na isti valovni dolžini. Oba sva danes objavila najina HOW TO vodiča. Odlično izgledajo te tvoje miniaturne tortice. Z lahkoto bi jih lahko zamenjal za prave.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha točno to sem si rekla, ko sem zjutraj videla tvojo novo objavo :)

      Izbriši
  2. I really thought they were real. And I really avoid reading posts on food (so many soapy fellows have been doing that lately) late at night, cos I immediately get hungry!
    Bravo Renata, they are super cute!

    OdgovoriIzbriši
  3. Uf, tole je pa res nekaj miniaturnega. In prav zares povsem realistično.

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, res so totalno kjut...če ne bi bilo ključa zraven, bi mislila, da so prave. Zelo všeč in še brez kalorij ;-)

    OdgovoriIzbriši