Posted by Renata On sreda, oktober 09, 2013
Glede na to, da sem naredila že precej na videz užitnih fimo izdelkov in da sem ne ljubitelj, ampak oboževalec (lahko tudi častilec) kave, mi ni jasno, kako to, da mi izdelava kavnih zrn nikoli prišla na misel. No, hvalabogu, da imajo velikokrat ljudje okoli mene boljše ideje kot jaz sama :) Sicer fimo obesek za ključe 'Za prave kofetarje' ne bi nastal, kar bi bila velika škoda.

Fimo masa: obesek za ključe 'Za prave kofetarje'
 

Kava ni samo pijača in ni samo poživilo. Za nas, prave kofetarje, je kava čisti užitek in razvada. Je tisti trenutek v dnevu, ko uživaš 110%. Samo poglejte ta izraz na obrazu Kofetarice! Če to ni uživancija...

Ivana Kobilca: Kofetarica (vir slike)

Ko sem bila ravno v elementu, sem naredila še mini uhančke v obliki kavnih zrn. Ko so tale kavna zrna ljudje nesli k nosu v upanju, da bodo vonjali opojne vonjave, sem vedela, da je bilo moje delo dobro opravljeno. 

Fimo masa: uhani 'Za prave kofetarce'


Renata :)

2 komentarja :

  1. oh... prav zadišalo je do mene.. obesek za ključe pa seka.. vse pohvale..

    OdgovoriIzbriši