Posted by Renata On ponedeljek, marec 17, 2014
V četrtek in petek sem se udeležila dveh delavnic na 2. Europarkovem Kreativnem tednu z Artom v Mariboru. V Slovenijo sta prišli Donna Kato in Sylvie Peraud in ker Maribor le ni tako blizu (večerna vožnja domov je bila še posebej pestra...) sem pač morala izbirati...

Mislim, da sem izbrala odlično! Učila sem se na delavnicah s Sylvie Peraud. V četrtek smo delali obesek v raku tehniki, v petek pa uhane iz mozaika. Nemogoče je ubesediti, kako navdušena sem bila! Kako navdušena sem še vedno! Sylvie Peraud je čudovita! Ne le, da so njeni izdelki božanski, tudi tehnike so izjemno zanimive, njen stil pa mi je izredno blizu.

Bom razložila nekako takole - polimerna glina je dokaj nov material za ustvarjanje, star le nekaj desetletij. In pionirji in mojstri na področju umetnosti polimerne gline kot sta Donna Kato in Sylvie Peraud hodita po svetu in poučujeta. Trdno sem prepričana, da bodo taka imena še kako poznana tudi ko nas že dolgo ne bo več. Prepričana sem tudi, da si bo nekoč mogoče izdelke iz polimerne gline ogledat tudi v priznanih muzejih kot umetniška dela. Ker to tudi so!

In kaj sem se naučila? Eno kopico trikov in dve fantastični tehniki! Prvi moj izdelek je obesek v raku tehniki,

 

drugi izdelek pa je par uhanov iz mozaika...


...dve povsem različni tehniki, dva povsem različna izdelka, ampak nad obema sem enako navdušena!


Ne le, da se je bilo super učiti od mojstrice, tudi 'sošolke' so bile super! Vse smo delile navdušenje nad Sylvie in nad polimerno glino. Z Jasmino pa sva naredili eno luštno izmenjavo :) Jaz sem se navdušila nad njenimi sončnicami, ona pa nad mojimi jabučki. In evo, tele sončnice so samo moje! Hvala Jasmina, sončnice so moja naaaaajljubša roža.


In še ena fotka - sončnice in jabučki skupaj. Jasmina je porabila precej več materiala hehe :)


Jasminin blog toplo priporočam v branje, tam boste našli tudi čudovito fotoreportažo iz delavnic!


Renata :)

5 komentarjev :

  1. Beautiful creation. It's very lucky to do what you love.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojstrsko. Nekaj podobnega, bi si moral še jaz umisliti, da bi se kaj novega naučil - na mojem področju mislim.

    OdgovoriIzbriši
  3. pravo mojstrsko delo.
    verjetno bomo videli še veliko čudovitih izdelkov izpod tvojih rok.
    lp

    OdgovoriIzbriši