Posted by Renata On torek, maj 13, 2014
Polne roke dela imam, ampak prijetnega dela! V nedeljo, 18.5. bom svoje izdelke prvič ponudila na FairArt Festivalu, sejmu, ki poteka v centru Ljubljane na Pogačarjevem trgu. Komaj čakam!

Ker se je nabralo kar nekaj mini uhančkov, sem si kar nekaj časa razbijala glavo, kako jih lepo razstaviti, da bo pregledno in privlačno in voila, naredila sem luštkano stojalce. Meni je všeč :)


Sadni uhančki so pravi hit za poletje, ki prihaja. Poleg jabučk so mi hruške še posebej pri srcu. Res so mini mini.




Evo, kot iz risanke :) Sam ježek mi manjka hehe :)


Če ste iz Ljubljane ali okolice, si v nedeljo vzemite čas za en sprehod po centru Ljubljane, za kavico in sladoled in seveda za obisk FairArta (od 10.00 do 15.00). Držim pesti, da bo sonček, ker potem bo pa dan res popoln!

Renata :)

4 komentarji :

  1. Super izgledajo te tvoje miniaturne umetnine. Mogoče se res vidimo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. DB, hvala :) In glej da me pocukaš za rokav :)

      Izbriši
  2. Čudovito... kot bi bile taprave. In tudi raztavni pano je super in želim ti super prodajo na Pogačarju!

    OdgovoriIzbriši