Posted by Renata On četrtek, maj 15, 2014
Razmišljam o naslovu tele objave in na misel mi pade tale otroška pesmica:

Žabe svatbo so imele,
zbrane od sosednih mlak,
jedle, pile so in pele,
rega, rega, rega, kvak, kvak, kvak.

Iiiii kako radi smo to peli :)

Že prejšnji mesec sem spekla in okrasila tole tortico, ki se ji ime 'Žabja svatba' prav lepo poda. Spet čokoladna (kakopak, saj gre za otroško torto) in okrašena s tičino. Nastal je pravi tortni ribnik.

 
 Figurice žabic sem izdelala že dva dni pred okraševanjem torte, da so se imele čas posušiti in utrditi. Odločila sem se narediti kar tri žabice, da so imele družbo :)




Seveda v ribniku ne smejo manjkati tudi lokvanji! Izdelava je bila povsem preprosta, ko sem enkrat dobila idejo. Rumena kroglica, ovita v tri rožice, izsekane z modelčkom za gerbere. Simpl ko pasulj, res pa je, da so bili ti 3D lokvanji precej občutljivi.


Še malo trave in ostalega šavja, ki raste v močvirju...


....in to je to :) S tortico sem bila zadovoljna, slavljenka pa tudi :) To je najbolj pomembno!


Luštkano, ane?

Renata :)



12 komentarjev :

  1. Zelo luštno!!! So se mi kar sline pocedile ob omembi "čokoladne" ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. svetovno... prava tortica z zgodbo :).... fulll lušne žabice in lokvanji.. tole idejo za lokvanje zagotovo pajsnem ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nataša hvala :) Ja, lokvanji so luštni, pa res čisto simpl

      Izbriši
  3. Another gorgeous cake, Renata! Those frogs are adorable!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks Jenny :) I love those frogs too, they turned out even better than I expected :)

      Izbriši
  4. Sem že mislil, da si pozabla torte pečt ;)
    Super si jo naredila. Se vidi, da imaš smisel za oblikovanje, saj so žabice svetovne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O ne ne, to pa ne :) Samo toooliko časa vzamejo in toliko stresa mi povzročijo. Fimo lahko popravim, naredim nov obesek ali uhane, če se ponesreči...pri tortah pa ni popravnega :)

      Izbriši
  5. wauuuuuuuuuuuuu, kako čudovita torta, kako krasna dekoracija!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna z vsemi dodatki, res prava mlaka za žabice :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. You're an artist, your hands worth of gold! So much talent for details,bravo, looks perfect!

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna torta. Žabe so fenomenalne.

    OdgovoriIzbriši