Posted by Renata On torek, november 12, 2013
Moj hobi je resnično zasvojljiv. Izdelava miniaturne hrane nima konca...v bistvu vsakič, ko naredim kaj novega, ugotovim, kako na začetku sem še s svojim pomanjševanjem sveta. 

Že pred nekaj časa sem se preizkusila v peki fimo kruhkov, žemljic, kajzeric in francoskih štruc. Osnovo sem naredila iz fimo mase v barvi testa, zapečen videz pa sem ustvarila s suhimi pastelnimi kredami. Izdelava v bistvu ni zakomplicirana, le dobro je treba vedeti, kakšno teksturo ima kruh. 


Ker je iz fotografij fimo miniatur praktično nemogoče ugotoviti, kako velike oz. majhne so pravzaprav te stvari, jih vedno fotografiram še v primerjavi z nečim. Tokrat sem kruhke fotografirala še na roki, da se vidi, kako majhni so izdelki. Kajzerica in žemljica nista prav nič večji od nohta na kazalcu.


Fimo kruhki so že postali en simpatičen obesek za na ključe. Ker jih je tako zabavno delati, pa jih gotovo naredim še nekaj. Pred tem moram pa moram iti še v kako dobro založeno pekarno, da dobim še par idej :)


Renata :)

4 komentarji :

  1. Odklop! Ostanem brez besed. Carica!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heheee hvala :) Ko bi znala tak kruh spečt iz moke in vode, bi bilo pa še bolj super :)

      Izbriši
  2. I feel you!!!! Mene so tudi kruhki čisto zasvojili

    OdgovoriIzbriši