Posted by Renata On torek, januar 14, 2014
Nekako se mi zdi, da embalaža, ki se krasno poda k mojim fimo miniaturnim tortam, macaroonsom, kavnim obeskom ipd., nikakor ne paše k nakitu, ki je precej bolj prefinjen kot moji 'užitni' in zabavni obeski. Zato sem se lotila izdelave nove.

Pri meni je namreč edina stalnica to, da stalnic ni. Vsekakor pa tale logo-šapa ostaja povsem moj, ker mi je všeč in ker je pač...medvedov :) 

Zamislila sem si malo drugačno, inovativno in domiselno embalažo, na njej pa so vsi bistveni podatki. Manj je več. Važno da je gor štempelj, moj odtis :)

In ker fotografiranje minimalistične embalaže same ne bi bilo zabavno, vam v tej objavi pokažem še nekaj izdelkov iz pikslaste linije nakita. 

Prstan in uhani v prelivajočih se vijoličnih in modrih pikslih. Žal je fotoaparat malo poseben...on ne ve, kaj je vijolična in kaj modra. Uhana sta si namreč različna - eden je moder in eden vijoličen.

V nadaljevanju pa serija nakita v prelivajočih se modrih in zelenih pikslih. Fotoaparat ima ta kontrast raje kot prejšnjega. Jaz pa tudi, ker se krasno kombinira z osnovami v barvi starega zlata in bakra.

Še ena fotografija medaljona na verižici. Samo zato, ker se s tega zornega kota prehod lepše opazi. In prstan. V stilu, kakopak.

Renata ;)

5 komentarjev :

  1. ooo, kako krasno. pa tale tvoj napis oz. embalaža je super. čisto unikatna, izdelki imajo še poseben čar.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Ostanem brez besed. Vrhunsko!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O hvala DB :) 'vrhunsko' je pa tak pridevnik, ki ga vsak rad sliši :)

      Izbriši
  3. ja tole objavo sem pa čist spregledala.. krasna embalaža ali oznaka tvojega prečudovitega nakita, paše vse skupaj... lepo ustvarjaj še naprej

    OdgovoriIzbriši