Posted by Renata On petek, februar 14, 2014
Valentinovo je en zanimiv praznik. Ima veliko privržencev in verjetno še več gorečih nasprotnikov :) Meni je ta praznik všeč, kič v trgovinah me ne gane in ne moti. Kaj vse prodajajo tudi ob čisto običajnih dneh, pa če mi kaj ni všeč, se pač obrnem stran. Valentinovo pa rada 'praznujem', ker hm...ne vem zakaj bi se branila rožice :) 

Majhe pozornosti lahko vedno polepšajo dan.

Moj današnji ustvarjalni dan je pravzaprav čisto po naključju sovpadel z Valentinovim, no...na nek način :) Za moje miniaturne tortice mi je namreč zmanjkalo jagod, pa sem se lotila izdelave zaloge. Nastala je kar konkretna količina fimo klobas (grozen slovenski prevod za polymer clay cane). Jagod zdaj zlepa ne bo zmanjkalo, ne na mojem fimo vrtu ;)


Fotošutingu se pa tako ali tako ne morem upret. Razlika v velikosti je pa več kot očitna, ane? In z dodatkom teksture, mini jagodke kar oživijo.



Upam, da ste lepo preživeli dan in da imate nekoga, ki vas razvaja. Če ne, se dajte pa sami! Imejte se radi!

Renata :)

4 komentarji :

  1. Tole je pa bila kr konkretna količina jagod.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja res je, še dobro da nimajo roka uporabe hehe :)

      Izbriši
  2. OOOh God, whether this real strawberry is a giant one, or your miniature are sooooo mini? Or both? Whatever it is, you're really fimo master!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe :) Well it's a normal strawberry, I guess it's quite big...you know those spanish strawberries - not so natural, I'm sure. But my miniatures are really tiny, less than 5milimeters long ;)

      Izbriši